تنهایی راهی به سوی سکوت --- آبی عشق

 

   شدم غزل نو یس تنهایی آدما 

 

  در وجودت تنها بودن صدا می کنه تو رو

 

  ولی دلم از غبار بی کسی راز سکوت رو ، رسوا می کنه

 

  رمز من دفتر دفتر از تنهایی نوشتن ِ 

 

 رمز تو  راهی به سوی سکوت ِ

 

  شاید سهم سکوت تنهایی باشه

 

ولی سهم  من - تو غم ِ واسه تنها شدن

 

  دلم با واژ ه ها تصویر می کشه تنهایی رو

 

  تا راهی به سوی سکوت بشه

 

  سکوت اونو هدیه می کنه به آبی عشق

 

  آره آبی عشق، تو سکوت می شه یادگار

 

   پشت چشای غمگین می شه آیینه پاکی

  

  واسه دل عاشقای غریب ِ تنها 

 

  حالا دیگه نگو که می دونم رمز تنهایی رو

 

  رمز تو - من رفتن تو سیاهی سایه هاست ........

 

نظرات 5 + ارسال نظر
محمد ـ ه سه‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 10:42 ب.ظ

سلام . وقت نکردم باما چون منگذاشته بودید و وبلاگ من رو دیده بودید . من هم برای عرض ادب اومدم!
(در اولین فرصت می خونما)
فعلا... بای

نبی پنج‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 04:42 ب.ظ http://onlygodonly.blogsky.com

بنام خدا
اگه در تنهایی انسانها
درست فکر کنند به یک دوست خیلی
خوب می رسند بنام خدای مهربان
که دیگه هیچ وقت تنهایی را از دست نمی دهند.

اسماعیل شکوهیان پنج‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 07:15 ب.ظ http://aftabsky.blogsky.com/

سلام
من هم برای عرض ادب اومدم!
ازاینکه به ما سرزدی خوشحالم
اگرخواستی تبادل لینک کنی من حاضرم
فعلا... بای

امیر ******************* جمعه 17 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 02:15 ق.ظ http://deltangiii.blogsky.com

سلام
اول از اینکه به من زدی ممنون
منم وبلاگتو با دقت خوندم
متنهای جالبی بود...
بعضی هاشونو با اجازت سیو کردم

راستی اپم یه سری بزن
موفق باشی
مواظب خودت باش

محیا دوشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:59 ب.ظ

خیلی عالی بودعزیزم////////////////////////////////////////
نفسمی .......................................................

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد