تو قاب خاطره هام میشکنه دلم با رفتنت بی صدا

 

              من به سهم خودم 

                           در گذشت  استاد فقید قیصر امین پور

                                  را  به همه اساتید و دوستان عزیز تسلیت عرض میکنم.

         این مطلب رو به مناسبت درگذشت ناگهانی استاد فقید قیصر امین پور نوشتم .

                            

              

 تو قاب خاطره هام میشکنه دلم با رفتنت بی صدا

 

                                  واژه هام خسته - تنها

                                                     تو تنهایی غم حقیقت 

                                                          سرودن غصه رفتن یک آبی ، 

                                                                                تو حاشیه غبار حرفا

                                  شاید اونی که رفت دلش غریب بود

                                                    غم تنهایی  واژه ها براش سنگین بود

                                                       غصه رفتنش برامون سخته  

                                                         آخر رسم دلتنگیش ،  پرواز بود پرواز

                                                             قسمتش شد پرکشیدن ازخاک

                                        تو قاب خاطره هام میشکنه دلم با رفتنت بی صدا

                                                   اون رفتش و تنها موندش ازش کتابچه واژه ها  

                                                     اسم آبی - ش و واژه هاش شد یک یادگاری

                         تو قاب خاطره هام میشکنه دلم با رفتنت بی صدا

                            اشک رفتنت می ریزه بی صدا بی صدا تو دلم دلم .........

 

                                                     ری را .........> تنها

                                

             

نظرات 5 + ارسال نظر
رهاتر ازپرنده‌ ـ شایا تجلی پنج‌شنبه 10 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 12:58 ق.ظ

همیشه سلام...
منم بهت تسلیت میگم
به پدر نازنین سلام منو برسون و بهشون از جانب من تسلیت بگو
مرسی عزیزم
از خوبیات ممنونم

الهه عشق جمعه 11 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 11:58 ق.ظ http://elaahe686.blogfa.com

سلااااااااااااام
وااااااااااای چقدر وبلاگت خوشگله
خیلی نازه
هم قالبش و هم شعرهاش
خوشحال میشم سری بهم بزنی

آرش چهارشنبه 16 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 09:52 ب.ظ http://www.setarehbaran.blogsky.com

یصر امین پور: سراپا اگر زرد و پژمرده ایم ولی دل به پاییز نسپرده ایم چو گلدان خالی، لب پنجره پر از خاطرات ترک خورده ایم اگر داغ دل بود، ما دیده ایم اگر خون دل بود، ما خورده ایم اگر دل دلیل است، آورده ایم اگر داغ شرط است، ما برده ایم اگر دشنه دشمنان، گردنیم اگر خنجر دوستان، گرده ایم گواهی بخواهید اینک گواه: همین زخم هایی که نشمرده ایم دلی سر بلند و سری سر به زیر از این دست، عمری به سر برده ایم

روحش شاد

دوست پاییزی دوشنبه 21 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 03:16 ب.ظ http://mehr-64.blogsky.com

سلام عزیزم
ممنونم از حضورت..
منم بهتون تسلیت میگم..ولی خوش به حالش که اینقدر خوب رفت..این چند وقت تو اکثر وبلاگا اسمش بود..
خدایش بیامرزد

کفشدوزک بدون کفش سه‌شنبه 22 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 09:50 ب.ظ http://www.eham.blogfa.com

روحش شاد ....

راستی مرسی از حضور و انرژی مثبتت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد