مراسم وداع با شهدا

 

 

 

 

 

 مراسم وداع با شهدا

 امروز لاله های سر افراز بر دوش مردم شهرم بودش

 پیکر ۱۱ تن ازکبوتران خونین بال  شهدای ۸ سال دفاع مقدس

این متن رو به تمام شهدا تقدیم میکنم

 

امروز باز در هوای شهرم

                                    اشک ها ریخته شد

                                                             برای وداع با لاله ها

                               امروز رسم عشق دوباره زنده شد

                      رسم تازه بودن در دیار دور

                            رسم پاک لاله ها دوباره زنده شدن در دلم

                                                        برای قصیده سفر من - تو

             دلم غم اندوه سفر را دوباره یاد آوری کرد

               آسمان بگو سهم من ، ما از این گوی چیست؟

                                      دلم ، دلت  - میدانم برای پرواز تنگ شده

                                  قسمت آنها آسمونی شدن بود

                                   قسمت ما یک دل خسته ـ شکسته -پربسته

                                  

آری آمدن تا باز رسم عشق را ، رسم عاشق ماندن را دوباره یادآوری کنن

                  راستی در دفتر دلت چه عهدی بستی با لاله های خونین بال؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

                    

 

رسم عاشقی

 

     رسم عاشقی

 

           اشک دلت در فراق ریخت و بر تو شمعی گشت

                  قصه وفا افسانه دل شد و شمع ذره ذره گشت

                             دیدگانت  در جستجوی ستاره شکسته اشک ریخت

                            قلبی شکست در بی عهدی زمانه واژه ها

                             اما دل در تب عشق سوخت و عاشق شد.

                                   

تو قاب خاطره هام میشکنه دلم با رفتنت بی صدا

 

              من به سهم خودم 

                           در گذشت  استاد فقید قیصر امین پور

                                  را  به همه اساتید و دوستان عزیز تسلیت عرض میکنم.

         این مطلب رو به مناسبت درگذشت ناگهانی استاد فقید قیصر امین پور نوشتم .

                            

              

 تو قاب خاطره هام میشکنه دلم با رفتنت بی صدا

 

                                  واژه هام خسته - تنها

                                                     تو تنهایی غم حقیقت 

                                                          سرودن غصه رفتن یک آبی ، 

                                                                                تو حاشیه غبار حرفا

                                  شاید اونی که رفت دلش غریب بود

                                                    غم تنهایی  واژه ها براش سنگین بود

                                                       غصه رفتنش برامون سخته  

                                                         آخر رسم دلتنگیش ،  پرواز بود پرواز

                                                             قسمتش شد پرکشیدن ازخاک

                                        تو قاب خاطره هام میشکنه دلم با رفتنت بی صدا

                                                   اون رفتش و تنها موندش ازش کتابچه واژه ها  

                                                     اسم آبی - ش و واژه هاش شد یک یادگاری

                         تو قاب خاطره هام میشکنه دلم با رفتنت بی صدا

                            اشک رفتنت می ریزه بی صدا بی صدا تو دلم دلم .........

 

                                                     ری را .........> تنها

                                

             

 

      تنهای  تنها  تو حصار غبار غما

     من ـ تو  دنبال واژه ها برا حرفها

              غم تنهایی غمِ مژگان  چشاتِ

                                           ولی تو حس چشات شریکه

                        اول واژ ه ها گفتن غمهِ تنهایی

                                  ولی غبار چشات حکایت ِ رفتن‌ ِ

                 اول رسم غمت پاکی عشق بود

                              حالا آخر حرفات رسم بدعهدی ِ شکستن ِ