تنهای  تنها  تو حصار غبار غما

     من ـ تو  دنبال واژه ها برا حرفها

              غم تنهایی غمِ مژگان  چشاتِ

                                           ولی تو حس چشات شریکه

                        اول واژ ه ها گفتن غمهِ تنهایی

                                  ولی غبار چشات حکایت ِ رفتن‌ ِ

                 اول رسم غمت پاکی عشق بود

                              حالا آخر حرفات رسم بدعهدی ِ شکستن ِ

 

نظرات 7 + ارسال نظر
نسیم پنج‌شنبه 3 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 06:35 ب.ظ http://tanhabarayeh2.blogfa.com

سلام
خوبید؟
مرسی از اینکه به کلبه ی تنهایی های من اومدید و ممنونم از نظر لطفتون وبتون عالیه واقعا عالی و زیبا
خوشحال می شم باز هم توی کلبه ی تنهایی هام ببینمتون
تا بعد

منتظر حضور سبزتون هستم


عاشقانه ترین نگاهم را روی قایقی از باد نشانــــدم و پارو زنان سوی تو فرستادم
وقتی به ساحل نگاهت رسیـــــــد تو چشمانت را
بستی و قایقم غرق شد.


تنها پنج‌شنبه 3 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 08:45 ب.ظ http://www.hooseinpcman.blogfa.com

___________0_______0____________
_____**______*_____*_____**______
____*****_____*___*_____*****____
___*******_____000_____*******___
__*********___ممنونم___*********__
__**********___0که0___**********__
__***********_______***********__
__*************سر زدی **********__
___*********** گلم ***********___
____**********00000**********____
_____*********00000*********_____
______********0بازم0********______
_____*********00000*********_____
____********** 0بیا 0**********____
___***********000************___
___*** **************_********__
___************.....************___
____**********_____**********____
_____********_______********_____
______*****___________*****______

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
آری
اگرچه ما رنج برده ایم
ما زخم خورده ایم
ما تا رسیدن بی مرگی امید هرروز مرده ایم
ما با چراغ کینه شب را شناختیم
با اسب حادثه
تا قلب بی تپش مرگ تاختیم
ما تا شکفتن انسان
ما تا دمیدن فریاد
ما تا رسیدن خورشید
زنده ایم
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^


وصال--درد دل عاشق ومعشوق-- پنج‌شنبه 3 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 09:35 ب.ظ http://gonjishk.blogsky.com/

پروردگارا

به من بیاموز دوست بدارم کسانی راکه دوستم ندارند ..عشق بورزم[لبخند]

به کسانی که عاشقم نیستند...بگریم [گریه]

برای کسانی که هرگز غمم را نخوردند...

به من بیاموز لبخند بزنم [لبخند]به کسانی که هرگز تبسمی به صورتم ننواختند...

محبت کنم به کسانی که محبتی درحقم نکردند[چشمک]

[گل][گل][گل][گل]

[گل][گل]
[گل][گل]

عسل جمعه 4 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 07:45 ب.ظ http://www.atefe212.blogfa.com

سلام.وبلاگ جالبی دارین.
خوشحال میشم به من هم سری بزنین[گل]

رهاتر ازپرنده‌ ـ شایا تجلی شنبه 5 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 12:13 ق.ظ

همیشه سلام...
مهربونم از نوازش تُرد قدمهات ممنونم

علی شنبه 5 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 12:27 ق.ظ http://takotanhazirebaroon.blogsky.com

سلام...

حسرت پرواز یکشنبه 6 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 08:37 ب.ظ http://www.hasrate-parvaaz.blogsky.com

سلام عزیزم.خوشحالم که وبلاگ منو قابل دونستین و بهم سر زدین.
خوشحالم که افتخار آشنایی با شما و وبلاگ زیباتو دارم گلم.
ببخش که دیر اومدم حال و روز خوبی نداشتم اما حرفان حسابی به دلم نشست.حتما حتما بهشون عمل میکنم.دارم سعی میکنم آدم جدیدی بشم.
راستی با اجازه لینکت میکنم البته اگه اجازه بدی و با تبادل لینک موافق باشی.
امیدوارم دوستای خوبی برای هم باشیم.
منتظر حضور دوبارت هستم.
شاد باشی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد