در تنها ترین دیار بی کسی چشای خسته بودش تنها یادگار

 

          حالا از گذر ثانیه ها عبور می کنم تا بنویسم حرفی دیگر

                           ولی از این همه  تنها ، فقط واژه ها هستند که سروده می شوند

                           ************************

             تنهایی بود قسمت هر عاشق وفادار

                                                برای تو چه بنویسم که باشد یادگار

                       حرف من ‌، تو سرودن تنهایی بودش

                                                   تنها یادگار من ، تو  بی وفایی بودش

                                     حالا دیگه عهد و وفا مونده یادگار روزای گذشته

                                                             در تنها ترین دیار بی کسی

                                                  چشای خسته بودش تنها یادگار 

    ری را                                         

نظرات 1 + ارسال نظر
کشکولانس چهارشنبه 10 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 10:24 ب.ظ http://kashkolans.blogsky.com

شب از این هم تاریک تر بود من گم شدم از غم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد