در تنهایی فصل سرد ، اشک بی کسی تو مژگان چشات پنهون می شه

 

  در پیچ وخم جاده ها ، تو غربت تنهایی

 

                                تنها همدم مرور خاطرات غمه

 

         در فصل سرد جدایی حقیقت

 

                 غزل غزل نوشتن از واژ ه های بی کسیه

 

          تنها یادگار تو - من زخم غمه

 

                                 وقتی دلت تنگ می شه واسه رفتن

 

            اشکات تو چشات واسه واژه ها حرفها داره

 

                                      در تنهایی فصل سرد ، اشک بی کسی

 

         تو مژگان چشات پنهون می شه

 

            اشک دلتنگی تو غبار چهره ات مخفی میشه

 

                               تا واسه آدما قصه تکراری موندن نشه

 

نظرات 2 + ارسال نظر
نیما سه‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1385 ساعت 12:10 ب.ظ http://eshghenima.blogsky.com/

salam vaghean herfat jalebe khobe be del mishine mofagh bashy be ma ser bezan byeeeeeeeee

[ بدون نام ] جمعه 8 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 10:29 ق.ظ http://www.mostafaanafiseh.blogfa.com

اومدم مهمونت شدم تشریف نداشتی گفتم
روی درکلبه ات یادگاری بنویسم...
درکلبه بارونی من هم به روی توبازه
منتظرم بیای تاخاک قدمهاتو فرش زمینم کنم
شاد و پیروز باشی
به امید موفقیت هر چه بیشتر شما.
یا علی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد